STRIVE FOR ISLAM


.: Frenzy.Fm :.
Mesti Gempak Punya!~

hiiii

hiiii

Tuesday, June 9, 2009

pompuan....

pompuan....wjah mu ayu jelita tp dlm hatimu ade muslihat yg org len xtau...aku xsangka gak...aku pernh knal gan sorg minah ni...napela dia wat mcm ni kat aku...terseksa rasanya
aku jd xmnentukn skang ni...adakah pompuan ade gak yg xbleh dipercayai...dlm luaran manis bicara tp dlmnnya penuh dgn racun berbisa..xsangka gak...madu yg aku beikan racun yg bisa yg aku dpat..aku xsngka gak...pompuan snggup buang sorg kwn rapt demi cinta yg blum pasti dgn sorg laki len...aku xkisah semua tu...aku bkn nk mintak blasan tp aku nk biarla jd kwn yg setia dah ikhlas...jgn pula jdkn kwn sbg tpt mengadu maslh...time sng lupakn tp time sussh mulala cr kwn...nape xmintak pertolongn dr pakwe kesygn....bg kwn2 ku yg rasa dia pompuan dan dah ade pakwe... pk la...yg mn lebih pntg...

1 comments:

Ms. Candy said...

x semua pmpuan camtu la pok redz...=)
ha, dulu ak pnah dengar pbincangan kat tv ttg kisah cam mg tu...
dia bagi pesanan: kalau ada masalah, lelaki kena mengadu kat lelaki, perempuan kena mengadu kat perempuan...
tu la cara terbaik untuk elak diri daripada jadi rapat dgn seseorang...
ak pnah alamai situasi cam mg...
lelaki dengan pmpuan sama je...
bila ada masalah, yang lelaki luah kat kawan pempuan, yang pmpuan luah kat kawan lelaki...
so, untuk elak perkara yang tak diingini, better elakkan diri dari dgr masalah orang yang x sma jantina dengan kita...
masa susah je dia citerr semua kat kita, bila da bahagia trus lupakan kawan...
am i right? =)